Syys_pvi1.jpg

Tervetuloa Tuusulan Rotaryklubin 50-vuotishistoriikkiin!

​

Tuusulan Rotaryklubi juhlistaa 50-vuotista taivaltaan uuden historiikin muodossa. Aikaisempi historiikki klubin 20-vuotisesta taipaleesta julkaistiin kirjana vuonna 1991. Juhlavuoden kunniaksi 20-vuotishistoriikki on luettavissa nyt myös sähköisesti ”E-kirjana” tästä linkistä.

​

Uusi historiikki haluttiin toteuttaa digitaalisessa muodossa, jotta se olisi moderni, monipuolinen ja ennen kaikkea helposti saatavilla kaikille, missä vain.

​

Historiikkiin on koostettu aikajana, josta löytyy 50 vuoden ajalta poimintoja klubin toiminnasta. Aikajana-yläotsikon alta löytyy myös tietoa perustamisesta, hieman reflektointia menneestä nykyhetkeen ja terveisiä 50-vuotisjuhlagaalasta.

​

Historiikista löytyy aikajanan lisäksi tietoa rotariudesta, nuorisotoiminnasta, hyväntekeväisyydestä sekä klubin presidenteistä. Näistä kaikista löydät lisää luettavaa kunkin yläotsikon alta.

​

Mukavia lukuhetkiä historiikin parissa!

​

Historiikki on toteutettu yhteistyössä Hyvinkään Laurea-ammattikorkeakoulun opiskelijoiden kanssa.